Klacht: niet bezorgd pakket

op 30 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket verstuurd via PostNL naar het Verenigd Koninkrijk ,is door HERMUSUK niet op het juiste adres afgeleverd.Het is namelijk achter eentraliehek van een gesloten pub gelegd.
De ontvangende persoon heeft via Facebook kunnen acheterhalen waar dit was.Helaas het pakket was er niet meer.

Gewenste Oplossing:

Waarde van de inhoud verzendkosten vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 maart 2020 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket naar het Verenigd Koninkrijk. U geeft aan dat de vervoerder ter plaatste het pakket niet op de juiste plek afgeleverd heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is een kwalijke zaak dat onze netwerkpartner niet zorgvuldig met uw pakket om is gegaan. Daarvoor wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Door de gekozen verzendmethode (standaard) komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. U kunt enkel aanspraak maken op een vergoeding wanneer u voor een verzendmethode kiest waarbij uw pakket verzekerd is tegen schade of verlies.

U kunt de geadresseerde van het pakket vragen een klacht in te dienen bij de vervoerder ter plaatse.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door simon van vliet