Klacht: Niet bezorgd pakket

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dhl zou vanavond (11-9) een pakket bij mij bezorgen. Deze bezorgoptie had ik zelf via hunkemoller aangevinkt. In de middag keek ik nog even gauw op de track en tracé link en deze gaf tot mijn verbazing aan dat deze om 12.14 uur bezorgd was op mijn adres. Maar op dat moment waren wij helemaal niet thuis, wij waren namelijk in de winkel (hier heb ik een aankoopbonnetje van waarop tijd en datum is te zien). Ik heb DHL gebeld en die zegt ja dat moet je bij hunkemoller zelf neer leggen.. Vervolgens bel ik hunkemoller en die zegt dood leuk ja hier staat dat de bezorger nog onderweg is.. Maar tot op heden is de bezorger nog niet geweest en is er niemand anders langs geweest dat het pakket verkeerd bezorgd is. De bezorger zal het pakket vast in eigen zak hebben gedrukt.. Want dat pakket zal waarschijnlijk nooit meer terug gevonden worden. Eigenlijk zouden ze gewoon per direct de bezorger op moeten bellen of langs moeten sturen bij ons thuis. Want dit is echt vreselijk vervelend, wel iets betalen maar niet bezorgen.

Als het pakket alsnog bezorgd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedenmiddag, bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat het pakket niet bij u is afgeleverd. Ik wil graag meekijken naar deze zending, zou u mij hiervoor het zendingsnummer en uw postcode en huisnummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 11:33 geantwoord

Beste Samantha,

Helaas heb ik nog geen informatie ontvangen betreffende dit pakket. Ik ga de klacht hier nu afsluiten. Mocht je nog een vraag hebben over dit pakket, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

In het geval van een pakket dat niet bij je is aangekomen kan je altijd melding maken bij je verzender, die zal dan een onderzoek opstarten naar de status van het pakket.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door samantxoxo