Klacht: Niet bezorgd pakket

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 februari 2018 om 13:54 geantwoord

Geachte heer Koppelaar,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket al sinds 29 januari in Nederland is, maar nog niet bij u is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u graag uw pakket in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Pakketten met een code zoals die van u betreft een pakket zonder track&trace, deze gaat in Nederland verder via de gewone post. Omdat hiervan geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er precies gebeurd is en kan ik niet zien waar de zending zich momenteel bevindt. Indien u het pakket nog niet heeft ontvangen raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender. De afzender is de opdrachtgever voor verzending. Hij of zij kan volgens internationale afspraken vanuit het land van verzending een onderzoek starten bij het verzendende postbedrijf en samen met u tot een oplossing in deze situatie komen. Ieder postbedrijf heeft hiervoor zijn eigen procedures. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen, ik hoop uiteraard dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Heeft op 13 februari 2018 om 15:33 geantwoord

Mijn pakket is reeds bij PostNL dus zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ariekoppelaar