Klacht: Niet bezorgd pakket.

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan. Deze word verzonden met DHL.
Het woon adres is:

Kastelenplein 3
5663LL
Eindhoven.

Voor de 4e maal heb ik een negatieve ervaring met DHL.
1e keer : pakket word niet bezorgd / kwijt geraakt.
2e keer : pakket word bezorgd op nr 7 zonder dat wij hier van op de hoogte werden gesteld dmv. Een blaadje in de brievenbus.
3e keer : bij thuiskomst staan er 3 dozen voor de deur. 2 voor mij en 1 pakket voor huisnummer 31 ( 3 etage’s hoger.
4e keer: het pakket zou op donderdag geleverd worden. Op vrijdag staat bij track and tracé dat het afgeleverd is. Tot heden is er nog niets bezorgd niet bij mijn adres en ook niet bij bijde buren.
U snapt dat ik niet op alle 59 appartementen kan gaan na vragen of er toevallig een pakket is afgegeven.
Hier is immers de pakket bezorger verantwoordelijk voor.

Hoe word dit spoedig opgelost?

En wat gaat DHL. Er aan doen om dit te voorkomen in de toekomst?

Het is immers altijd de zelfde bezorgster die ons adres op de route heeft liggen.

Als het pakket bezorgd word.
Dit niet meer voor komt!
En ik verwacht een schappelijk naar eigen inzicht excus.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u zulke slechte ervaring heeft met de levering van uw zending. U geeft aan dat het pakket dat u verwachtte op afgeleverd staat maar dat u het niet heeft ontvangen. Op basis van uw adres gegevens hebben wij geen zending op uw adres. Graag wil ik kijken of wij dan wel de juiste adres gegevens hebben doorgekregen. Zou u mij de traceercode willen sturen? Dan kan ik zien om welke zending het gaat. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 13:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door J.de waal