Klacht: niet bezorgd pakker

op 15 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 weken geleden een pakketje besteld bij nelly.com. Dit pakketje zou uiterlijk 4 werkdagen duren om bij mij thuis aan te komen. DHL had netjes aangegeven dat het vrijdag 8 september om 17:11 bezorgd zou worden. Helaas heb ik dit pakketje niet ontvangen en wacht hier nu nog op. Ondertussen heb ik nelly.com gecontacteerd en die zouden meer informatie opvragen en dit naar ons doorsturen. Hier hebben we tot op de dag van vandaag nog niks van gehoord. Ik vind dit best lang duren aangezien ik nog nooit problemen heb gehad met DHL.

Ik zou graag het pakketje zo snel mogelijk willen ontvangen en hier op z'n minst meer van willen horen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 september 2017 om 13:39 geantwoord

Beste Laurence Marcelissen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u uw zending van Nelly.com nog niet ontvangen heeft. Echter in ons systeem staat de melding dat deze op 08-09 bij u bezorgd zou zijn. Ik wil u dan ook advsieren om hier een melding van te maken bij de verzender zodat wij vanuit DHL in opdracht van de verzender een onderzoek kunnen starten.

Zodra de verzender contact met ons opneemt gaan wij met uw zending aan de slag.

Janneke
DHL Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door laurencemarcelissen