Klacht: Niet bezorgd op juiste verdieping

Ineke Derksen op 17 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling van 2 grote zware dozen is niet op de juiste verdieping bezorgd. Wij (verloskundigepraktijk) zitten op de 1e verdieping en de dozen zijn neergezet op de begane grond. Per toeval zag ik de dozen staan, er is ook geen melding gedaan dat de dozen bezorgd zijn.

Dit is al de 2e keer dat dit is gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Dat de besteller hier op aangesproken wordt en dat in de toekomst de bestelling op de juiste verdieping bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw Derksen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uit uw verhaal begrijp ik dat het om zware pakketten gaat die worden achtergelaten in de hal. Wanneer een pakket wordt verstuurd als zakelijke zending ( dat heeft te maken met de keus van de afzender of het formaat van een pakket) zal de levering tot over de 1e drempel plaatsvinden en niet tot aan de deur op de 1e verdieping. Uiteraard is het niet toegestaan om pakketten onbeheerd achter te laten met een kans op diefstal of beschadiging. Kunt u de zendingsnummers van beide pakketten doorgeven om de bezorging na te kunnen kijken? Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Ineke Derksen

1 jaar geleden - Het zendingsnummer is JVGL06069900001604517610. Het is toch niet de bedoeling dat wij onze zware paketten van een andere verdieping moeten halen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 november 2022 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Derksen,

Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie.

Het zendingsnummer dat u opgeeft is inderdaad een zakelijk verzonden pakket dat maar tot over de 1e drempel is te leveren.
Met de afzender van dit pakket is deze afspraak overeengekomen door onze voorwaarden te accepteren.
In dit geval raad ik u aan de afzender in te lichten om uw bestelling aan de deur geleverd te krijgen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

Ineke Derksen

Heeft op 17 november 2022 om 11:27 geantwoord

Er staat dat het pakket tot over de drempels is te leveren. Maar op de begane grond is de apotheek en niet de Verloskundigepraktijk. 'Normaal' wordt een pakket altijd op de 1e verdieping bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Derksen