Klacht: niet bezorgd op het opgegeven adres

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte Mvr/Mhr.

Had een pakket besteld via alieexpress dat verzonden is is via DHL zoals ik via het volgnummer 2417675072 kan zien is het pakket afgeleverd en getekend maar ik heb helemaal niets ontvangen op het bezorgadres.
Hiervan heb ik vrijdag 28-07 een melding gemaakt naar het service kantoor van DHL maar helaas nog geen reactie ontvangen
Hopelijk dat het probleem opgelost wordt.
Mvg John mulders

Ik ben trevreden als het pakket bij mij bezorgd is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat er voor dit zendingsnummer een ander ontvangstadres was aangemeld bij ons dan dat u als woonadres opgeeft. Er is derhalve getekend door Mattos. Ik adviseer u met mijn Express collega's contact op te nemen via 088-0552000. Zij kunnen voor u kijken waar het is misgegaan.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:40 geantwoord

Geachte Mvr / Mhr.

Zoals u aangaf heb ik vanmorgen telefonisch contact opgenomen met een colega van express via 088-0552000 daar kreeg ik te horen dat het is aangenomen in amsterdam en er voor getekend was nou ik heb duidelijk het adres opgegeven voor ontvangst van dhr John mulders neptunusstraat 5 5241jr rosmalen dat ook is opgegeven door de verzender dat bevestigd kan worden .
U colega kon mij niet verder helpen en vertelde mij dat het is afgewerkt.
Nou dat is het zeker nog niet en daarom vraag ik u via deze mail de zaak netjes op te lossen.
Hopende op een goede oplossing verblijf ik met vriendelijke groet Mvg John mulders

Alle klachten die gemeld zijn door John mulders