Klacht: Niet bezorgd op Adres

op 10 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Had een pakketje besteld volgens de verzender is deze gister aan gekomen en ook ondertekend door mij en ik heb niets ontvangen nog geen briefje in de brievenbus bel je dhl op moet de persoon die het verzonden heeft hun toestemming geven om het uit te zoeken 3 kwartier aan de telefoon gewacht en uiteindelijk spreek je iemand en is het nog niets
Vorige week stond er een pakketje bij de buurman zonder dat er een briefje in onze brievenbus zat. Nu waren hun niet thuis

Als ik mijn pakketje heb en de chauffeur zijn werk goed doet als iemand niet thuis is duidelijk een briefje in de brievenbus of pakketje mee nemen en de volgende dag opnieuw aan laten bieden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Beste Bianca,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak en de ontstane verwarring. Het pakket is foutief gemeld als afgeleverd zijnde en is vandaag gescand op de terminal. Uw pakket zal morgen in levering gaan en bij u worden aangeboden naar verwachting. Hou de track en trace wel even in de gaten voor alle zekerheid.

Vriendelijke groet,

Sanne