Klacht: Niet bezorgd op aangegeven tijd

op 29 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had iets besteld en dat zou vandaag 25-08-2017
Tussen 12 en 17 uur bezorgd worden.

Dus ik er extra voor gezorgd dat ik 11.50 thuis was. Want ik had dat pakketje vandaag nodig.

Maar de bezorger was dus al geweest.
Dus nu heb ik nog niks.

De klantenservice gebeld waar ook nog eens 14 wachtenden voor mij waten. maar ze konden niks doen

Als ik mijn pakket gewoon vandaag krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 augustus 2017 om 16:50 geantwoord

Geachte mevrouw Van Corstanje - Blomen,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger eerder bij u was dan verwacht, waardoor u het pakket niet in ontvangst kon nemen. Het spijt me om dit te horen. Graag reageer ik op uw bericht.

Het bezorgmoment is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere bezorgpogingen in uw buurt. Afhankelijk van de route van de bezorger, de hoeveelheid aan pakketten en verkeersomstandigheden kan de bezorger eerder of later bij u zijn dan verwacht.

Net als mijn collega van de telefonische klantenservice is het voor mij ook niet mogelijk om de bezorger nogmaals naar uw adres te sturen wanneer hij al bij u langs is geweest. Het is toegestaan om af te wijken van het bezorgmoment en daarom kan ik ook geen klacht voor u indienen. Wel wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Wen87