Klacht: Niet bezorgd of deels bezorgde brieven

op 16 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor mijn vereniging stuur ik met grote regelmaat post naar de leden. Vaak betreft het hier een brief met plastic pasjes.

De afgelopen maanden krijg ik steeds meer de melding binnen dat leden alleen de brief hebben ontvangen, maar dat de pasjes er niet in zitten.m

Afgelopen week, kreeg iemand in ieder geval nog een kaart erbij, dat het poststuk beschadigd was, en inderdaad, deze was netjes open gemaakt en de pasjes waren eruit. Als ik een schatting mag doen zijner vanaf mei dit jaar, zo een 5 tal enveloppen deels of helemaal niet aangekomen bij de mensen.

Ik frankeer altijd ruim voldoende, dus het wordt een aardige kostenpost op dit moment.

Wanneer er onderzocht wordt in Roosendaal wie deze enveloppen open maakt en de pasjes verwijderd uit de enveloppen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Gulden, Uit uw bericht begrijp ik dat er in een korte periode meerdere door u verzonden poststukken zonder inhoud aangekomen zijn. Dat is zeer jammer om te vernemen en we willen daarom ook graag kijken wat we in deze situatie voor u kunnen betekenen. Om dit te onderzoeken hebben we echter nog wel wat meer info van u nodig: - Kunt u ons de adressen sturen waarvan u weet dat de zending leeg is aangekomen? - Kunt u een schatting maken van de vermiste pasjes? Na het ontvangen van deze info kunnen we een melding maken van het voorval en zoeken naar de mogelijke oorzaak. Ik hoor daarom ook graag van u. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 16 september 2016 om 16:38 geantwoord

Geachte mevrouw Gulden,

Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindafl