Klacht: Niet bezorgd brievenbuspakket.

op 25 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post NL zegt bij ons op 12 juli een brievenbuspakket in de brievenbus te hebben gestopt terwijl wij dit pertinent niet gehad hebben.
Wij hebben huisnummer 5A en onze buren, waarmee we niet op zo’n goede voet leven, hebben huisnummer 5..Zeer regelmatig wordt de post verwisseld. Misschien nu ook gebeurd maar de buren zeggen dat ze ook niets hebben ontvangen. Post NL kan niets voor ons doen.

Gewenste Oplossing:

Als post NL bij hun bezorger navraagt in welke brievenbus hij het pakketje daadwerkelijk heeft gestopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Raaijmakers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw brievenbuspakket niet hebt ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn oprechte excuses voor het ongemak!

De afzender heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Onderzoek is daarom helaas niet mogelijk. Ik raad u aan om de afzender te contacteren voor een oplossing.

Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door erikjolita@hotmail.com