Klacht: Niet bezorgd (ALWEER)

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren een mailtje ontvangen met een track en trace van m’n pakketje. Zou vandaag tussen 18.00 en 21.00u op m’n werk worden bezorgd, sowieso erg onhandige tijd. Omdat ik tot half 7 werk ben ik langer op werk gebleven om te wachten op m’n pakketje. En uiteraard zoals ik kon verwachten van DHL werd er niets bezorgd. Maar wat dan het ergste is, geen bericht over een vertraging of een excuses. Helemaal niks. Bij de track en trace staat nog steeds dat het vandaag wordt bezorgd tussen 18.00 en 21.00u, maar inmiddels is het 11.45u en ben ik thuis. Als ik van te voren had geweten dat m’n pakketje via DHL werd bezorgd, had ik sowieso ff verder gekeken naar een andere manier. Want ik heb nog NOOIT meegemaakt dat m’n pakketje via DHL op tijd of goed werd geleverd. Wat een onwijs slechte service!

Als m'n pakketje via PostNL wordt bezorgd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 13:04 geantwoord

Beste heer Hoorman,

Bedankt voor uw bericht.

Zowel bij ons als bij de webshops voor wie wij leveren is het op dit moment extreem druk, vanwege Black Friday, CyberMonday en Sinterklaas. Daardoor is het helaas onvermijdelijk dat sommige leveringen enige vertraging oplopen. Mijn excuses hiervoor.

Volgens mijn gegevens heeft u het pakket inmiddels afgehaald bij ons buurtpunt. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MikeHoorman