Klacht: niet bezorgd alhoewel de mail en tracvk entrce zegt van wel

op 18 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zou een Ziggo pakket worden afgeleverd maar is niet gebeurd.
volgens track en trace zou hij bezorgd zijn maar niet bij mij.
er lag een standaard kaartje in de bus maar daar was niets op ingevuld.
niets bij bezorogd bij buren en niets bij bezorgd bij post nl locatie.
ben naar postnl.nietthuis gegaan en die geeft aan dat hij bezorgd is.
dit klopt dus niet want de ´s Gravenzande straat 101 te leiden woont nog niemand thuiscodekg28607178

als mijn pakketje bezorgd is en wel heel snel.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 mei 2020 om 09:23 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat u flink bezorgd bent over deze zending. Ik zie inderdaad in ons systeem staan dat de zending bezorgd zou zijn. Ik raad u daarom aan om navraag te doen bij uw buren. Mocht u de zending daar ook niet terug kunnen vinden, neem dan contact op met de afzender. Zij kunnen als onze opdrachtgever dan een klacht over de aflevering indienen, zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door epskamp