Klacht: niet bezorgd

op 17 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket is niet naar steunpunt verstuurd maar direct retour naar afzenden,
bij het afgiftepunt wordt dan gesteld u kunt hem opnieuw verzenden en dient dan nieuwe adressering uit te printen en te betalen.
Verder kun je een klacht indienen. ik had melding gemaakt en wordt gesteld dat binnen een dag een bericht krijgt als je belt hoor je dat het telefoon gesprek kost. Niet echt aanbevelingswaardig.

Als pakket bezorgd wordt. Ontvanger zat er op te wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag,Wat jammer om te vernemen dat het zo lijkt te verlopen met dit pakket, aangezien u de verzender bent wat ik hieruit op kan maken heeft u wellicht ook een zendingsnummer voor me. Hiermee kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen in deze situatie.Met vriendelijke groet,Mike

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - zendingsnummer 3sdfc2318036220, mvg Benno Elbers

DHL

Heeft op 17 juli 2019 om 11:08 geantwoord

Goedemorgen meneer Elbers,

Bedankt voor uw bericht en de aanvullende informatie.

Uw e-mail was inderdaad nog niet beantwoord, doordat onze e-mailafdeling het wat drukker heeft dan gebruikelijk. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw e-mail erbij gezocht en deze met voorrang alsnog behandeld. Het antwoord heeft u als het goed is al ontvangen en anders zal dit spoedig bij u binnenkomen. In de e-mail heb ik u ook uitgelegd hoe u uw geld kunt terugvragen.

Ik vertrouw erop dat ik u daarmee voldoende heb geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, reageert u dan gerust op mijn e-mail.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]