Klacht: Niet bezorgd

op 14 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakketje besteld via wehkamp. 2 keer thuis gezeten en 2 x het bericht gehad dat ik niet thuis was. Daarna heb ik contact opgenomen met wehkamp en te horen gekregen dat DHL het heeft terug gestuurd en vervolgd was het product uitverkocht en kon dit niet opnieuw besteld worden. Daarna heb ik het zelfde product gevonden op een andere site. Weer zou dit bezorgd worden door DHL . Dit keer is het bezorgd maar waar geen idee?? Er staat dat dit pakket op mijn adres is bezorgd maar ik heb niks gekregen. Heel vreemd…

Ik zou mijn product alsnog willen ontvangen zsm , en een excuses is ook wel gepast

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2019 om 13:48 geantwoord

Goedemiddag mevrouw van Oosten,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat het twee keer zo misgaat. Het klopt inderdaad dat we zendingen van de Wehkamp retour sturen na twee pogingen. Dat hebben we met ze afgesproken. Het is uiteraard niet de bedoeling om u te laten wachten en dan te vermelden dat u niet thuis was.

Ik heb de tweede zending voor u nagekeken en ik zie inderdaad een afleverscan op uw adres. Aangezien u aangeeft dat u het niet heeft ontvangen, moeten we uitzoeken waar het mis is gegaan. Zo'n onderzoek kan de opdrachtgever voor u bij ons opstarten. Ik raad u dan ook aan het te melden bij de Sascha zodat zij ons voor u aan het werk kunnen zijn.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over uw zending.

Nogmaals mijn excuses.

Ianthe
Customer Service Agent
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Nadavanoosten