Klacht: Niet bezorgd

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hoekstra,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat zij dit intern verder kunnen oppakken.

Inmiddels heeft u ook telefonisch contact gehad en is geregeld dat u uw pakketten kunt afhalen bij één van onze servicepunten. U ontvangt een e-mail zodra uw pakketten klaarliggen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 18 september 2018 om 16:25 geantwoord

Er is mij verteld, klantenservice dhl, dat ze geen contact kunnen opnemen met bezorger, dus ja een andere oplossing was er niet, maar ik zit nog steeds met m'n boosheid, niks aan te doen dus..

Reactie van de melder van de klacht Jolandaollie

2 maanden geleden - Vervolg klacht, En nu zie ik dat de pakketten op verschillende servicepoints worden bezorgd?

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandaollie