Klacht: Niet bezorgd

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd worden vandaag. Om 19.15 uur nog niets ontvangen. Ik kijk op track en trace en daar staat tot mijn grote verbazing dat het om 19.02 uur bezorgd is!! Waar dan? Niet bij mij in ieder geval…
Ik hoop dat het pakketje nog boven water komt?

Gewenste Oplossing:

Als het pakket toch nog bezorgd wordt. Als het kwijt is geraakt, dan graag schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Messemaker,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad op uw adres bezorgd. Wat vervelend dat u niets heeft ontvangen. Heeft u het wellicht al bij de naaste buren nagevraagd?

Indien u de zending niet nog steeds niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Messemaker