Klacht: Niet bezorgd

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wegens dorpsfeest is onze straat gedeeltelijk afgesloten. De bezorger moet daardoor 30 meter verder lopen dan gebruikelijk. Omdat wij een POST-APP gebruiken krijgen wij bericht als er een zending verwacht wordt. Nu kregen wij melding dat hij onsgemist heeft en het de volgende keer weer probeert. Wij zijn dus gewoon thuis en ik loop snel naar buiten en zie de auto weg rijden. Wat nou gemist. Te lui om een stukje te lopen bedoel je zeker!!!! Bedankt hoor we rekenden er echt op dat we de inhoud van het pakket vandaag nog konden gebruiken.

Dat de bezorger gewoon doet wat van hem verwacht wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Tiemersma, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier absoluut niet tevreden mee bent, mijn excuses. Als u wilt maak ik graag een klacht aan van deze situatie. Zou u hiervoor de desbetreffende 3S-code willen doorsturen? Ik neem aan dat u dan ook geen briefje in de bus hebt gekregen? Ik hoor het graag! Wilt u ook meteen aangeven of uw bel het goed doet? Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Roel Tiemersma

3 maanden geleden - Nee geen briefje in de bus. 3SVQQT11588695

Heeft op 07 september 2018 om 19:51 geantwoord

Geachte heer Tiemersma,

Bedankt voor de informatie. Ik heb de klacht meteen aangemaakt, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. De klacht heb ik geregistreerd onder nummer 05349360. Het zal niet weer moeten gebeuren. Sorry! Daarnaast kan het zo zijn dat u een enquête via de mail toegestuurd krijgt. Deze staat los van uw eerdere ervaringen met PostNL en gaat enkel over hoe ik u te woord heb gestaan. Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Tiemersma