Klacht: Niet bezorgd

Grimper op 16 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL App al weken in gescande post maar nog steeds niet bezorgd

Als het als nog wordt bezorgd is niet de eerste keer

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer dat uw post niet is aangekomen. Namens PostNL excuses en natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Inhoudelijk kon uw melding niet behandeld worden voor het maken van een registratie aangezien er nog aanvullende gegevens vereist zijn, te weten: • Van welke afzender(s) mist u post • Wanneer had u deze post verwacht • Heeft de afzender de post bij PostNL ingeleverd • Is de post in de PostNL-app getoond en zo ja, op welke datum Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Grimper