Klacht: niet bezorgd

op 07 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2x zeggen dat ze zijn geweest terwijl ik gewoon thuis ben. Geen briefje achter laten gewoon niet geweest. Dit is niet de eerste keer maar al meerdere malen het geval met DHL.

Als hij echt geweest is een briefje in de brievenbus.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 februari 2018 om 14:06 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u tevergeefs op uw pakket heeft gewacht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Omdat volgens ons systeem uw zending tot twee keer toe zou zijn aangeboden is uw zending retour gestuurd naar Wehkamp. U kunt hier een melding van maken bij Wehkamp zodat uw zending nogmaals bij u bezorgd kan worden. Ik zal een melding maken van uw klacht. Mijn excuses voor het ongemak.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 februari 2018 om 16:43 geantwoord

Mijn pakket wordt retour gestuurd ze moeten het minimaal 3 keer aanbieden.Moet op nieuw bestellen intussen is het art. niet meer in de aanbieding .Conclusie gewoon een slechte zaak.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy Manders