Klacht: niet bezorgd

op 07 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 februari 2018 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u tevergeefs op uw pakket heeft gewacht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Omdat volgens ons systeem uw zending tot twee keer toe zou zijn aangeboden is uw zending retour gestuurd naar Wehkamp. U kunt hier een melding van maken bij Wehkamp zodat uw zending nogmaals bij u bezorgd kan worden. Ik zal een melding maken van uw klacht. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 februari 2018 om 16:43 geantwoord

Mijn pakket wordt retour gestuurd ze moeten het minimaal 3 keer aanbieden.Moet op nieuw bestellen intussen is het art. niet meer in de aanbieding .Conclusie gewoon een slechte zaak.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy Manders