Klacht: Niet bezorgd

op 01 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan bij Karwei die zou bezorgd worden door Postnl Extra@home, Na 10 uur nog geen pakket vooral de sms van 20:32 is top en dan moet je maar een nieuwe bezorgafspraak maken die 3 dagen later is. De naam Extra@Home is juist gekozen voor wat betreft mijn ervaring.

Maandag 29 Jan 23:55

Beste meneer/mevrouw, vandaag bezorgen we uw bestelling van Karwei tussen 13:45 en 16:45. Met vriendelijke groet, het team van PostNL Extra@Home

Dinsdag 30 Jan 15.09

Beste klant, Helaas is onze route vertraagd en zullen wij op een later tijdstip bij u komen. Op dit moment is de vertraging anderhalf uur buiten uw bloktijd.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Extra@Home Post.nl

Dinsdag 30 Jan 17:34

Beste klant, Helaas is onze route vertraagd en zullen wij op een later tijdstip bij u komen. Op dit moment is de vertraging ongeveer 3 uur buiten uw bloktijd.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Extra@Home Post.nl

Dinsdag 30 Jan 20:32

Beste meneer/mevrouw, we zijn onderweg en bijna bij u gearriveerd. Over ongeveer 30 minuten kunt u ons verwachten. Met vriendelijke groet, PostNL Extra@Home

Dinsdag 30 Jan 23:27

Beste klant, helaas hebben wij uw order niet uit kunnen voeren. U ontvangt een e-mail voor een nieuwe bezorgafspraak. Met vriendelijke groet, PostNL Extra@Home

Op tijd aangeven wanneer er niet geleverd kan worden. Niet aan 't lijntje houden.

Veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 februari 2018 om 13:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Louis,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw bestelling niet tijdig bij u geleverd is. Ik wil u hier graag mijn excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht zie ik dat uw bestelling door onze vrachtdienst Extra@Home geleverd wordt. Omdat Extra@Home een eigen klantenservice heeft raad ik u aan om hier contact mee op te nemen, mijn collega's zullen u hier verder mee kunnen helpen.

Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 08 februari 2018 om 14:00 geantwoord

De enige oplossing was een nieuwe afspraak 3 DAGEN later, afspraak gemaakt voor vrijdag 02-02-2018 en weer dezelfde ellende diverse sms ontvangen route vertraagd
en als laatste, U ontvangt een e-mail voor een nieuwe bezorg afspraak. Zaterdag gebeld met Karwei om de bestelling te annuleren in overleg met de heer van Dijk die het nog een keer wilde proberen uiteindelijk dinsdag 06-02 toch nog ontvangen. Chapeau voor de heer van Dijk en Karwei. Postnl Extra@Home die moeten we maar vergeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Geeeee