Mijn Klacht:
Bestelling gedaan bij Karwei die zou bezorgd worden door Postnl Extra@home, Na 10 uur nog geen pakket vooral de sms van 20:32 is top en dan moet je maar een nieuwe bezorgafspraak maken die 3 dagen later is. De naam Extra@Home is juist gekozen voor wat betreft mijn ervaring.
Maandag 29 Jan 23:55
Beste meneer/mevrouw, vandaag bezorgen we uw bestelling van Karwei tussen 13:45 en 16:45. Met vriendelijke groet, het team van PostNL Extra@Home
Dinsdag 30 Jan 15.09
Beste klant, Helaas is onze route vertraagd en zullen wij op een later tijdstip bij u komen. Op dit moment is de vertraging anderhalf uur buiten uw bloktijd.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Extra@Home Post.nl
Dinsdag 30 Jan 17:34
Beste klant, Helaas is onze route vertraagd en zullen wij op een later tijdstip bij u komen. Op dit moment is de vertraging ongeveer 3 uur buiten uw bloktijd.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Extra@Home Post.nl
Dinsdag 30 Jan 20:32
Beste meneer/mevrouw, we zijn onderweg en bijna bij u gearriveerd. Over ongeveer 30 minuten kunt u ons verwachten. Met vriendelijke groet, PostNL Extra@Home
Dinsdag 30 Jan 23:27
Beste klant, helaas hebben wij uw order niet uit kunnen voeren. U ontvangt een e-mail voor een nieuwe bezorgafspraak. Met vriendelijke groet, PostNL Extra@Home
Gewenste Oplossing:
Op tijd aangeven wanneer er niet geleverd kan worden. Niet aan 't lijntje houden.
Veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven
