Klacht: niet bezorgd

op 19 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb op 11 december een bestelling geplaats op een site. ik zit al een week op mijn bestelling te wachten, ik hoor dat de bestelling allang al verzonden is, en als ik kijk naar de track en trace die ik heb gekregen staat er dat het bij mij bezorgd is????? als ik dan de klantenservice bel zeggen ze dat de chauffeur het mischien heeft aangeklikt als afgeleverd. zo dat ze niet elke keer in en uit hoeven te scannen ??????

ik wil dat mij pakketje z.s.m bezorgd word zoals dat gewoonlijk ook de bedoeling is. en anders maar een andere oplossing als ze dat beter weten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 14:22 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending op uw adres geleverd. U heeft het niet ontvangen. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u adviseren bij de afzender te melden dat u het pakket niet heeft ontvangen. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om een onderzoek voor u te starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door feridec