Klacht: Niet bezorgd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag tussen 11 uur en 15 uur zou ik een pakket ontvangen. Op de DHL app staat vervolgens dat de bezorger deze om 16.41 uur bezorgd heeft. Erg raar want toen was ik thuis. Daarbij geen briefje in de deur dat het pakket wellicht bij de buren ligt. Nu is mijn vraag: waar is mijn pakket? En waarom staat er dat hij bezorgd is om 16.41 terwijl dit niet het geval is!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens zijn uw zendingen inderdaad geleverd. Op dit moment staat er nog een afhaalopdracht in ons systeem. Deze is voor vandaag gepland. Indien u pakketten nog niet heeft ontvangen wil ik u adviseren dit bij de afzender te melden. Zij kunnen ons vragen om een onderzoek voor u te starten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JOYCE1983