Klacht: Niet bezorgd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 december jl zou ik een pakket via DHL moeten ontvangen. De hele dag thuis gebleven,geen pakket. Staat notabene in het zendingsverloop (zie foto’s) ontvanger niet thuis. Laat me niet lachen,wel dus. Vervolgens herkansing krijg ik de melding “force majeure”. WTF het lijkt wel farce majeure. Vandaag 16 december, nog steeds niets. Dit is al de derde keer dat ik zoiets mee maak met DHL. Niet meer doen dus.

Gewenste Oplossing:

Als k het pakket en een compensatie krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u aanwezig was en dat er volgens u ten onrecht niet thuis is gemeld. Dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor bied ik dan ook graag mijn excuses aan. De volgende dag hebben wij door overmacht uw zending helaas moeten uitstellen. Uw zending is inmiddels geleverd.

Excuses dat u hierdoor langer op uw zending heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MarcSpeetjens