Klacht: Niet bezorgd

op 05 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 november 2017 heeft het bedrijf Adfina uit Huizen 2 brieven verstuurd. (1 = faktuur en 2= Belastingaangifte). Deze zijn beide nooit aangekomen op ons adres in Hilversum. Doordat dit als eens eerder is voorgevallen heb ik dit in de gaten gehouden. Door vandaag na te vragen bij Adfina waar de gegevens blijven, blijkt dus dat ze wel verstuurd zijn, maar nooit aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Als de post keurig bezorgd wordt zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te horen dat u deze post niet heeft ontvangen. Mocht uw bedrijf gebruik maken van een zakelijke haal- of brengservice dan adviseer ik u om dit te melden bij PostNL Zakelijk via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk Mocht de post particulier zijn verzonden en de afzender heeft aangegeven dat het via PostNL is verzonden dan wil ik hier graag een melding van maken. Kunt u bevestigen dat er gebruik is gemaakt van PostNL? Wij zijn namelijk niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht smeerdijk89

1 jaar geleden - De post die wij ontvangen is altijd zakelijk en is via postnl verzonden. Er blijkt niet alleen uit Huizen niet aan te komen, maar ook uit Nieuwegein (Jensen), Woerden (Nedcon) en Nieuw-Vennep (Christeyns). Het blijkt dus veel vaker voor te komen. Daardoor krijgen wij problemen met onze leveranciers, omdat de rekeningen niet betaald worden. PS/ Post die via anderen verzonden zijn, komen WEL ALTIJD aan. Wij adviseren onze leverancier nu altijd per email te versturen.

Reactie van de melder van de klacht smeerdijk89

11 maanden geleden - Vandaag weer gemerkt dat er geen post bezorgd wordt op ons adres. Dit keer de rekeningen van Essent uit 's-Hertogenbosch. Afgelopen week ook helemaal geen post ontvangen van postNL. Wel heel erg vreemd, terwijl we wekelijks post zouden moeten ontvangen. Vriendelijk verzoek om dit met spoed aan te pakken. Dank U.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies met het geboortekaartje is gebeurd. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres, de medewerkers zullen worden aangesproken en verzocht om extra aandacht aan de aflevering van uw post te besteden. Ook zullen we onderzoeken of er meer problemen zijn met de postbezorging in uw postcodegebied. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:16 geantwoord

Geboortekaartje ???? Wij praten over zakelijke post, wat al maanden niet binnen komt. Maar wij wachten dit jaar nog maar even af.

Alle klachten die gemeld zijn door smeerdijk89