Klacht: niet bezorgd

Finie van Anrooy op 29 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag 15 oktober is er in een groot gedeelte van Ceresstraat te Vaals geen post geleverd

Als de post alsnog aangeleverd wordt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw van Anrooy-Moolenschot, Uit uw bericht begrijp ik dat er op zaterdag 15 oktober in een groot gedeelte van uw straat geen post is bezorgd. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u aangeven of u op deze datum bepaalde specifieke poststukken verwachtte en zo ja, wie de afzenders zijn van deze poststukken? Zou u daarnaast ook kunnen controleren of deze poststukken door ons bezorgd hadden moeten worden, of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is? Heeft u de verwachte poststukken inmiddels wel ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw van Anrooy-Moolenschot, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u deze gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 14:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Anrooy-Moolenschot,

Alle klachten die gemeld zijn door