Klacht: niet bezorgd

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket zou tussen 6 uur en 9 uur worden bezorgd, maar niet dus!! Grrrrr

Gewenste Oplossing:

Als het pakket op tijd wordt bezorgd!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rotgans,

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat de bezorger gister niet in het aangegeven tijdvak bij u aan de deur is geweest. Volgens ons systeem is er inderdaad sprake van een overmachtssituatie, door onvoorziene omstandigheden is het de bezorger helaas niet gelukt om de zending nog op tijd bij u aan te bieden. Vandaag tusen 18:00 en 21:00 uur zal deze alsnog bij u aangeboden worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door snagtor