Klacht: Niet bezorgd

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Keesom

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw zending naar een antwoordnummer nog niet is aangekomen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is.

Ik zie dat de ontvangende partij reeds contact met ons heeft opgenomen over deze zending. Ik wil u daarom vragen om met de ontvanger in contact te blijven, omdat wie diegene van updates zullen voorzien betreffende het onderzoek.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat uw zending snel bezorgd wordt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lamkees