Klacht: Niet bezorgd

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al de 2e keer dat een pakket niet op de afgesproken tijd is bezorgd. Krijg nu weer bericht dat ze om 18.56 aan de deur zijn geweest. Klopt niets van we waren gewoon thuis en hebben constant op de bel gelet. Net als de vorige keer lag er geen briefje in de bus. Ook is het pakje niet bij de buren die ook thuis waren afgegeven wat anders altijd gebeurt. Waarschijnlijk vond de bezorger het te laat en heeft maar wat op zijn apparaat ingetoetst. Vind dit echt geen stijl. Maakt post nl hier een gewoonte van?

Gewenste Oplossing:

Als het pakje alsnog bezorgd wordt vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jongste,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger op 22 augustus niet bij u langs is geweest, terwijl dit wel werd aangegeven in de track&trace gegevens. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb een melding gemaakt bij de bezorgafdeling zodat dit voorval door de leidinggevende binnen twee werkdagen besproken wordt met de bezorger. Deze melding wordt intern afgehandeld en besproken, hierover krijgt u geen persoonlijk bericht meer, indien nodig zal de leidinggevende passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer zullen voordoen. Aan de hand van de track&trace gegevens heb ik gezien dat u het pakket inmiddels in ontvangst hebt kunnen nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Elly jongste .