Klacht: Niet bezorgd

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakje zou gisteravond worden bezorgd is wel bezorgd maar op het verkeerde adres.Ik weet niet welk adres.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakje terecht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 augustus 2017 om 17:03 geantwoord

Jullie kunnen toch ook zien wie er gisteren verantwoordelijk was voor de aflevering van mijn pakket en dan kan de verantwoordelijke toch aan geven waar hij mijn pakje geleverd heeft.Niet in de Kalkoenstraat 9 maar waar dan wel.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Matthijssen