Klacht: Niet bezorgd

op 12 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb donderdag (29-06-2017) een pakketje besteld nu kan ik via de track en trace zien of waar het pakketje zich bevind. Er stond op (30-06-2017) dat er niemand thuis was, maar heb geen briefje in de bus gedaan. Nu ( 01-07-2017) zou het pakket opnieuw geleverd worden s’avonds tussen 18.00 en 21.00. Ik ben de hele tijd thuis geweest en de track and trace in de gaten gehouden. Helaas weer geen bezorger. Terwijl er toch echt stond dat ze vandaag zouden komen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn paket z.s.m bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de gegevens in uw e-mail hebben wij geen zending teruggevonden in onze systemen. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zannalee