Klacht: Niet bezorgd

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de track en trace code is het pakketje bezorgd. Niet bij mij, maar ook niet bij de buren. Zelf was ik op het moment van de zogenaamde levering gewoon thuis. De bezorger is niet aan de deur geweest. Nu via de verzender proberen te achterhalen waar mijn pakket dan wel is, maar ondertussen kan ik gewoon wachten en gebeurt er helemaal niets. Erg slecht.

Niet meer. Dit hoort niet te kunnen. Wel verwacht ik dat mijn pakketje gewoon alsnog bezorgd zal worden binnen 5 dagen. Ik wacht nu al lang genoeg.
Ik zal nooit meer bestellen bij een bedrijf die DHL als enige 'bezorgservice' gebruikt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 16:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de afzender hiervoor reeds een onderzoek gestart heeft, dat is positief, dan kunnen zij samen met DHL onderzoeken waar het pakket is afgeleverd. Zodra hier meer informatie over bekend is koppelt ons onderzoeksteam dit terug naar de leverancier en de leverancier zal de uitkomst van dit onderzoek vervolgens met u delen. Ik hoop van harte dat het pakket snel boven water is en u het binnenkort als nog in ontvangst mag nemen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 03 juli 2017 om 16:19 geantwoord

Pakket is een week later nog steeds spoorloos. \"Hopen dat het pakket snel boven water is en ik die snel in ontvangst mag nemen\". Hoop alleen zonder actie nemen heeft nog nooit iets opgelost. Wel betaald, alleen doordat DHL onzorgvuldig is omgegaan met het pakket, ben ik tot nu toe geld kwijt en frustraties rijker. Of ik daar blij mee moet zijn? Nee, nooit meer bestellen bij een bedrijf die DHL als enige bezorgdienst heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantall81