Klacht: Niet bezorgd

op 27 mei 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

De zoveelste klacht. Ook ik heb 26 mei tot 23.45 zitten wachten op de bestelling. Fadello kon via de track en trace aangeven dat de koerier onderweg was. Ik heb hier extra kosten voor betaald en nu heb ik geen pakket, die ik nodig heb voor mijn vakantie, die ik nu moet uitstellen. Om 23.45 een bericht van Fadello dat er iets in het sorteer centrum niet goed is gegaan en dat ik op hun site maar moet lezen als er meer informatie over het pakket is. Schandalig vind ik dit. Eerst zeggen het pakket is onderweg (dat is dus niet waar) en nu ligt het nog in het sorteercentrum.

Geen idee, want ik weet niet wanneer het nu bezorgd wordt. De vakantie heb ik kunnen verzetten naar maandag, maar morgen ben ik deels niet thuis als ze het ineens zouden bezorgen. Waar maak je nou afspraken voor?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saasfee1800