Klacht: niet bezorgd

op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wacht van 18.00 tot 22.00 thuis met dit mooie weer en zie tot mijn grote verbazing mijn email dat bezorger geweest is en ik was niet thuis en heb ook geen kaart in mijn brievenbus

dit is niet de 1ste keer bij postnl

walg van jullie service en ik heb 4 uur verkloot en mijn pakket niet
neem is bezorgers aan die een huisnummer kunnen lezen

Gewenste Oplossing:

denk als ander bedrijf het bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Huis,

Wat jammer om te moeten vernemen dat er is aangegeven dat u niet thuis was tijdens de eerste bezorgpoging, terwijl dit wel het geval is. Daarnaast is er geen briefje achter gelaten. Namens PostNL wil ik mijn excuses aanbieden voor dit vervelende ongemak. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn informatie heeft u via ons contactformulier ook een klacht ingediend. Via die weg is er een klacht uitgezet richting de betreffende medewerker en de medewerker is hier inmiddels over aangesproken. Ik ga er dan ook vanuit dat in de toekomst de bezorging weer zal verlopen zoals het hoort.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 16:02 geantwoord

2de keer kwamen ze weer niet opdagen
postnl = KUT

Alle klachten die gemeld zijn door ikhaatpost.nl