Klacht: Niet bezorgd

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij soccerfanshop iets besteld op 28 april als je voor 21:00 besteld wordt het de volgende dag bezorgd, dit is dus niet gebeurd ik heb wel netjes een mail gehad van soccerfanshop dat ze het aangeboden hebben bij DHL daarvoor kreeg ik het track en tracenummer:JVGL0594286710065110 wanneer ik die invoer bij DHL staat er: De status van je pakket is nog niet zichtbaar. Je volgt hier je pakket zodra het door ons is gescand. Het is nu zaterdag 29 april en het is 17:00 ik denk dus dat ik het kan shaken.

Dat het alsnog wordt bezorgd, ik weet nu helemaal niets misschien is het wel gejat door de bezorger wat ik ook op internet lees.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 14:29 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas is het zendingsnummer wat u aangaf ook nog niet bekend bij ons. Het moment dat u een traceernummer krijgt geeft aan dat de verzender een label heeft aangemaakt. Zodra het pakket bij ons is aangekomen volgen verdere meldingen zoals gesorteerd en aangekomen op depot. Daar ik vandaag ook nog geen meldingen kan zien adviseer ik u na te vragen bij de verzender of wij het pakket reeds van hun hebben mogen ontvangen.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 mei 2017 om 17:02 geantwoord

DHL zegt dit en waar ik wat besteld heb zegt dat het bij hun de deur uit is gegaan naar DHL, en voorlopig heb ik niets. Dus er is nog niets opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door justnig