Klacht: Niet bezorgd

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mij pakje zou op zaterdag tussen 9:00 en 13:00 binnen komen de hele ochtend thuis gewacht. En vervolgens heeft de bezorger aan gegeven dat ik niet thuis was via de site die ik kon volge. Wij hebben gelijk gebeld maar die meneer kon ook niks voor ons doen. Is nu al de 2x. Niks in de brievenbus en gewoon zeggen dat we er niet waren. Snap dat je vrij wil op zaterdag middag maar dan moet je dit werk niet doen.

Gewenste Oplossing:

Als mij pakje gewoon tussen 9:00 en 13:00 was bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste onze excuses dat de bezorger u onterecht niet thuis heeft gemeld. Ik zie gelukkig wel dat hij rond half 2 nogmaals terug is geweest om alsnog uw pakket af te leveren. Ik hoop dat u deze verder in goede orde ontvangen heeft.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 mei 2017 om 16:06 geantwoord

Zal nooit meer iets bestellen via jullie.
Die man was hartstikke chagrijnig omdat ik toch nog even naar ons toe moet rijden.
Vond heel raar allemaal.

Alle klachten die gemeld zijn door JackieErnsting