Klacht: Niet bezorgd

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag mijn pakket moesten ontvangen ,ik kreeg gister track en trace code ,ik bellen naar de klantenservice werd me verteld dat het niet op tijd is gesorteerd is dat mijn probleem nee ,ik had vandaag een babyfeest door 1 fout van hun moet ik nu extra kosten gaan maken omdat ik dus niet met lege handen kan gaan en niet kan wachten tot maandag dankjewel post.nl

ik wil dat hun de kosten vergoeden voor het pakket dat ontvangen zou woorden , mvg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 mei 2017 om 12:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Celen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pakket en dat dit cadeau niet op tijd is aangekomen.

Onze doelstelling is uiteraard om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het wat langer duren en dan zal het bezorgmoment worden aangepast. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedzending. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade. U komt niet in aanmerking voor een vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door Zcelen