Klacht: Niet bezorgd

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,
Helaas heb ik 15 euro extra aan bezorgkosten betaald zodat mijn bestelling via uw organisatie vandaag tussen 18:00 uur en 21:00 uur kon worden bezorgd. Dit is niet gebeurd en niemand binnen uw organisatie voelt zich betrokken genoeg bij uw klant door uw fout te herstellen. Een nieuwe afspraak maken voor komende week is onvoldoende wanneer een pakket per express wordt verzonden. U begrijpt misschien dat u bij mij op betrouwbaarheid, klantgerichtheid en service niet heel hoog scoort. Wat mij betreft levert u niet de afgesproken prestatie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden over een organisatie wanneer zij doet wat ze belooft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Als ik zo uw zending bekijk is deze in uitlevering gegaan met mijn collega's van DHL Express. Persoonlijk weet nik niet hoe het werkt met inplannen van tijdsvakken. Ik adviseer u in deze de klacht neer te leggen bij mijn collega's dan wel te overleggen waar het fout heeft kunnen gaan. U kunt hiervoor contact opnemen met telefoonnummer 088-0552000.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door VoorMijGeenDHLmeer