Klacht: Niet bezorgd

op 01 december 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Gisteren zou rond 18:00-21:00 een bestellen van mij bezorgd worden.
Die is nooit gekomen, na wat zoeken door de html van wehkemp heb ik de track & trace code kunnen vinden. Zodat ik wat meer informatie via dhl site kan vinden, en daar staat 2x “Tijdelijke overmacht” op.
Nu ben ik er vandaag nog thuis om 18:00-21:00 als het vandaag nog gebeurd tot nu toe staat er nog altijd niks qua nieuwe dag of tijd op.
Maar morgen en in het weekend ben ik er niet!!

Hopelijk komt het vandaag nog! Anders moet het uitgesteld worden tot maandag rond 18:00-21:00

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MadLax85

5 dagen geleden - De bezorgtijd staat nu op Donderdag 1 december -18:00 - 21:00 uur.. Zie ik nu, hopelijk zijn er gaan "Tijdelijke overmacht" problemen.

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 december 2016 om 16:39 geantwoord

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je pakket tot op heden nog niet bezorgd is. Graag ontvangen we je postcode+huisnummer of klantnummer zodat we het kunnen nakijken. Deze mag je sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt voor de genomen moeite en we zien graag je mail tegoemoet.

webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht MadLax85

5 dagen geleden - Het pakketje is afgeleverd rond 20:30, op 01-12-16. Dus een dag later.. Het zal leuk zijn dat jullie die extra informatie van DHL track & trace ook een keer in Wehkamp site toevoegen. Dat zal wat van deze klachten wegnemen..

Alle klachten die gemeld zijn door MadLax85