Klacht: niet bezorgd

op 04 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wacht al bijna twee weken op mijn zending uit Amersfoort.Ik woon zelf in Zoetermeer.De zending ligt in Waddinxveen en blijft daar, krijg geen antwoord op mijn vraag waarom?,Ook niet wanneer de zending dan wel word geleverd?
Ik kreeg alleen te horen er loopt een onderzoek.Neem contact op met afzender dat heb ik allemaal allang gedaan.Het intreseert mij ook niet wat er aan de hand is,ik wil dat mijn pakketje geleverd word.Daar is post .nl toch voor .Ik als klant heb niets te maken met een onderzoek..

ik wil mijn zending ontvangen en snel ze zeggen dat het wel een tijd kan duren.
Daar heb ik als klant niks mee te maken de post moet gewoon bezorgen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 juli 2016 om 15:19 geantwoord

Geachte heer Boon,

Vervelend dat uw pakket nog niet is afgeleverd. Ik kan helaas weinig voor u doen zonder 3S-code. Ik hoop dat uw pakket inmiddels is aangekomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u altijd terecht op: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 04 juli 2016 om 22:01 geantwoord

Er is geen sprake van een oplossing ,status van verzending ongewijzicht.
Er is geen contact met mij opgenomen Ik heb weer contact gehad met de track en trace paket ligt nog steeds in Waddinxveen ik kom geen steek verder
Ruud Boon

Reactie van de melder van de klacht Brisant1957

10 maanden geleden - post.nl vind dat de klacht is opgelost. Er is niets opgelost en geen contact geweest ze hebben het over een code. Wat voor code Laat ze mijn paket bezorgen is dat zo moeilijk een pakje van Amersfoort naar Zoetermeer. Onder zoek doe dat maar na dat er geleverd is hoe lang moet ik wachten een maand jaar eeuw. Wat is het probleem weten ze niet waar Zoetermeer ligt kom op los het op bezorgen daar zijn jullie voor. Een onderzoek laat je maar aan de politie over.Brisant

Alle klachten die gemeld zijn door Brisant1957