Klacht: niet bezorgd

Nicole de graaf op 17 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket is niet bezorgd terwijl ik thuis was

als ze kunnen aanbellen en het pakket kunnen leveren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 februari 2021 om 16:31 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan thuis te zijn op het moment van bezorging, maar toch heeft u een niet-thuis melding ontvangen. Mijn excuses dat u hierdoor nog met lege handen zit!

Ik heb direct uw zending even bekeken en ik zie inderdaad de melding staan. Volgens onze gegevens was de bezorger op het moment van de niet-thuis melding wel enkele meters van uw adres verwijderd. Ook zou er een gele kaart zijn afgegeven. Ik denk dat de bezorger een vergissing had gemaakt en per ongeluk bij een van uw buren had aangebeld. Het spijt me dat het hierdoor mis is gelopen!

Morgen wordt uw pakket opnieuw geleverd, maar dan bij een servicepunt. Mocht dit niet uitkomen, kunt u de bezorging nog wijzigen via de track trace, onder het kopje 'Iets anders afspreken?'. Dan komt de bezorger morgen gewoon bij uw woonadres langs. Omdat ik voor nu uit ga van een fout, verwacht ik dat het morgen wel correct zal verlopen.

Mijn excuses voor de verwarring en vertraging die hierdoor is ontstaan.

Elle
DHL Parcel Webcare

Nicole de graaf

Heeft op 17 februari 2021 om 16:48 geantwoord

ER LIGT OOK GEEN KAARTJE IN DE BUS
ZE ZIJN GEWOON NIET GEWEEST
ZEER MAAR DAN OOK ZEER SLECHT

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole de graaf