Klacht: niet bezorg binnen het tijdvak

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou een pakket worden afgeleverd tussen 19.00 / 22.00 uur om 22.15 uur is het veranderd in “morgen” geen tijdvak bekend
https://postnl.nl/tracktrace/? 3SYLMQ009204797 mijn postcode is 3764XD huisnummer 93
Moet ik nu de hele dag thuis blijven, of kan er een tijdsindicatie gegeven worden?

Gewenste Oplossing:

als het pakket VOOR 12.00 uur bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Backhaus,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Ik zie in de status dat u het pakket op het postkantoor heeft kunnen afhalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:33 geantwoord

Ik heb geen vertrouwen meer in postnl

Alle klachten die gemeld zijn door Frank-Backhaus