Klacht: Niet bezorg

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 weken geleden had ik een muis besteld in het buitenland. Mijn pakket zou vorige week bezorg moeten zijn maar dat is niet het geval. Hierdoor belde ik naar postnl om te vragen wat er aan de hand was en wat blijkt. Volgens hun is mijn pakket terug gestuurd omdat, mijn pakket niet werd opgehaald maar ik heb niet eens een briefje door de brieven bus gehad met de info.

Als de werknemers normaal hun werk doen en niet te lui zijn om 1 muis te brengen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte meneer, mevrouw Az, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u het pakket nooit heeft kunnen ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u in augustus geen kennisgeving heeft gekregen voor een pakket uit het buitenland. Hierdoor is het pakket na 14 dagen op een afhaallocatie te hebben gelegen weer retour gestuurd. Ik vind dit zeer spijtig en wil u hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik ontvang in uw reactie graag de 3S-code om met u mee te kunnen kijken naar de situatie. Aan de hand van deze code kan er een melding worden gemaakt voor het niet ontvangen van de een kennisgeving. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Vadimpje

5 maanden geleden - Geachte postnl Hierbij stuur ik de gevraagde info. De 3s code is: 3SLGAT1412195 Zo als u kunt zien is mijn product terug gestuurd naar de verkoper omdat er zo genaamd geen adres er bij stond terwijl ik dit heel erg raar vindt aangezien ik al vaker wat besteld had waardoor mijn address gewoon bekend moest zijn maar zo te horen was dit niet het geval. Van mijn laaste 7 bestellingen is dit de 2e keer dat postnl iets niet kan vinden en dit vindt ik heel erg spijtig omdat dit product best belangrijk voor mij was aan gezien dit een kado was die ik hierdoor niet kan geven. Bij dpd heb ik nog nooit een probleem ondervonden terwijl bij postnl dit de 2e keer is. Mijn vraag hierbij is hoe is het mogenlijk dat er geen adres bij stond aangezien ik alles had ingevuled en ook nog is vaker wat besteld had. Met vriendelijke groet, Victoria

Reactie van de melder van de klacht Vadimpje

5 maanden geleden - P.s zo als u kunt zien(de foto die ik geupload heb zie link) staat er wel degelijk een adres aangegeven. https:imgur.comauuSW7WD (na de https: horen 2 schuine strepen te staan. Ook na .com hoort er 1 te staan en na de A ook 1. Maar op de een of andere reden pakt de klacht site ze niet.

Heeft op 18 mei 2018 om 09:54 geantwoord

Geachte mevrouw Az,

Bedankt voor uw reactie.

Het lijkt er inderdaad op dat wij uw adres niet hebben kunnen koppelen met het betreffende pakket. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Het kan zijn dat het verzendlabel beschadigd is geraakt tijdens de distributie waardoor het niet meer te lezen was.

Inmiddels is uw pakket retour gestuurd naar de afzender en de afzender kan de reden van retour bekijken. Mocht deze niet juist zijn, kan de afzender hierover contact opnemen met zijn of haar eigen postorganisatie. Het is niet mogelijk om uw zending alsnog terug te halen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vadimpje