Klacht: Niet bezoar god op aangegeven adres

op 21 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 februari 2018 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het pakket niet bij uw buren op nummer 43 is bezorgd. Met de traceercode kan ik uw zending helaas niet terugvinden in ons systeem. Met uw adresgegevens kan ik wel een zending van afzender Lidl vinden, deze zou op 20-2 bij uw buren op 41 bezorgd zijn. Wellicht gaat het om deze zending? Dan heeft de bezorger zich waarschijnlijk vergist in het huisnummer. Mocht het om een andere zending gaan dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 februari 2018 om 17:05 geantwoord

De transporteur heeft het briefje ten onrechte in onze brievenbus gestopt en zo verwarring gezaaid. Het tweede pakket dat wij verwachtten werd door PostNL bezorgd! Ik vind het wel vreemd dat DHL niet aan de hand van de bezorgcode in het systeem de data van het betreffende pakket kan inzien!

Alle klachten die gemeld zijn door Sascha Koolmees