Klacht: Niet bestelde producten betalen

op 06 april 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We worden gesommeerd tre betalen voor producten die we niet bested hebben. Deze proudcten waren van Fatburner.com een bedrijf zonder websitre. Heb ze liggen maar moet betalen om ze terug te sturen absurd als je ze niet bested hebt. Te maken hebt met een bedrijf dat geen website heft kortom een grote oplichtringspraktijk.
Berllen over de klacht kost ook nog eens 1,00 euro per gesprek.

Gewenste Oplossing:

A;ls de producten onder antwoordnummer terug mogen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daan,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Liduinahof9