Klacht: niet bestelde “fatburners

op 10 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg maandag 8 mei een email met een factuur van € 79.95 van Billink/ FatBurnerUltra dat ik FatBurnerUltra pillen heb besteld. Ik zou niet weten waar ik deze afslankpillen voor nodig heb want ik weeg 49 kg.

Ik heb ’s avonds gelijk een email gestuurd naar info@fatburnerultra.com dat ik die bestelling niet heb geplaatst, dat waarschijnlijk iemand anders dat wel heeft gedaan op mijn naam & adres . De andere dag gelijk gebeld, deze mevrouw gaf aan dat ik een mail zou ontvangen van Flex delivery Service en daar kon ik het pakketje dan weigeren, helaas deze mail nooit ontvangen en tot mijn stomme verbazing lag het pakketje toen ik aan het eind van de dag uit mijn werk kwam op de deurmat, dus gewoon door de brievenbus gegooid. Ik heb het pakketje direct retour afzender gestuurd en vandaag gelijk gebeld met FatBurnerUltra, mijn verhaal uitgelegd en aangegeven dat ik het retour afzender gestuurd heb. De dame aan de telefoon was erg onbeleefd en bleef volhouden dat ze zeker wist dat ik een mail van Flex delivery Service had ontvangen. Uiteindelijk de discussie gestopt en gezegd dat ik het pakketje retour heb gezonden en ervan uit ga dat het zo opgelost is. Moest ook nog € 2.35 retour kosten betalen voor iets wat ik niet bestelt heb. Tevens aangegeven dat ik het niet netjes vind dat ik geen reactie op mijn mail gekregen heb, waarop deze dame zegt u heeft hier in uw mail toch ook geen vraag gesteld 🙁

Graag ontvang ik van u een bericht terug van dit schrijven.

Als ik een rectificatie van de gestuurde factuur ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 11:54 geantwoord

Beste Mevrouw Aandeweg,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva