Klacht: Niet besteld, wel aanmaning (2de keer)

Mijn zoon, 13 jaar, heeft vandaag wederom een aanmaning van jullie ontvangen, terwijl U, middels uw bericht op klachtenkompas dd 11 mei 2017 aangegeven had en ik citeer: Geachte heer, Hartelijk dank voor bericht. Onze klantenservice heeft uw bericht van 7 april jl. in goede orde ontvangen. Wij hebben begrepen dat u het product retour heeft gezonden. In uw bericht aan onze klantenservice heeft u ons niet gemeld dat het uw minderjarige zoon betrof. Wij nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar en hebben de factuur dan ook ingetrokken. De gegevens van uw zoon zijn uit ons systeem verwijderd. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Horsepower support

Heden wederom een aanmaning mogen ontvangen voor zogenaamde order R401375495, nu voor €160,–. Dit wordt NIET, ik herhaal NIET betaald omdat zowel mijn zoontje, alsmede de rest van ons gezin NOOIT iets besteld via internet uit het buitenland.

Dit is mijn laatste verzoek om alle gegevens met betrekking tot factuur R401375495 te verwijderen anders ben ik genoodzaakt tot andere (juridische) stappen te ondernemen.

Wanneer dit nu eens voor altijd is opgelost!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Ruyter