Klacht: niet besteld factuur

op 18 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb via een link naar een ZOGENAAMD proefpakket gekeken, daarvoor moest ik wel mijn gegevens achter laten (is vaker met proefpakketjes)
tot mijn verbazing kreeg ik mail dat ik 79,95 gefactureerd krijg.
Direct mail gestuurd naar info@fatburnerultra.com met mededeling dat ik niet betaal en niks besteld heb dat ze dit moeten verwerken en terug kopplen
Pure oplichterij

Gewenste Oplossing:

als het factuur gestopt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Soeniel,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door sbandhoe