Klacht: niet bestaand adres afgeleverd

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou een pakketje ontvangen wat bij een particulier is gekocht. helaas is er een verkeerd huisnummer gebruikt. het moest nr C6 zijn maar ze hebben er C26 van gemaakt. dit huisnummer bestaat ook niet. via trackcode kwamen wij te weten dat het pakketje wel is afgeleverd op het vermelde en verkeerde huisnummer. toch knap als het niet bestaat. hebben overal in de straat nagekeken en rondgevraagd maar nergens is het pakketje afgegeven. ik denk dat de bezorger het daarom maar zelf heeft gehouden. schandalig. telefonisch nog gebeld maar ze konden niets doen.

wanneer ik mijn pakket alsnog ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Noorden, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket niet bij u bezorgd is. Ik begrijp dat dit teleurstellend is, ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Zou u de 3S-code van dit pakket door kunnen geven? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht nine2126

4 maanden geleden - 3SKABA240660427

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:55 geantwoord

Geachte mevrouw Noorden,

Bedankt voor de barcode. Ik heb gekeken en volgens de status is het pakket afgeleverd. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden is het niet mogelijk om hiervoor een onderzoek op te starten.

Mocht u het pakket inmiddels ook niet via buren hebben ontvangen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. De afzender heeft nog de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij ons, als onze opdrachtgever voor het verzenden van het pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door nine2126