Klacht: niet beschikbaar voor voucher

op 27 september 2011 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Met Fletcher voucher die dus door Fletcher zelf werd aangeboden per email. Geprobeerd telefonisch een hotel op Texel te boeken voor 4 personen, deze bleek nog maar 1 nacht tot beschikking te hebben. Werd door verwezen naar de voucher site om via deze site te boeken.
Op 17 18 19 oktober bleken geen 2 kamers beschikbaar te zijn.
Log ik in op de Fletcher site zelf en ga via deze site exact de zelfde data boeken, blijkt er wel plaats te zijn.
Opnieuw het hotel op Texel benaderd met de vraag hoe kan dit nu. Blijkt dat er wel plaats is, maar geen plaats voor vouchers.Deze mensen zitten daar en doen ook hun werk en ik begrijp dat zij zich aan de regels moeten houden. Wel heb ik aangegeven Fletcher bied mij persoonlijk per email vouchers aan, dan verwacht je toch dat deze ook ingeleverd kunnen worden. Bij de verkoop hadden ze hier dan wel duidelijker in mogen zijn. Op deze wijze hoef ik dus geen vouchers van hen never nooit meer. Dag Fletcher als je zo met je klant omspringt ben je ze kwijt.

Als ze als nog voor deze dagen voor 4 personen twee kamers boven water kunnen krijgen

Bericht van Fletcher Hotels

6 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het, net als u, vervelend dat u geen boeking heeft kunnen maken. Deze actie is gekoppeld aan een bepaalde actiebeschikbaarheid, zoals ook gecommuniceerd is op de vouchers. Daarom kan het voorkomen dat bepaalde hotels, op bepaalde data al opgeboekt zijn. Graag zou ik u willen vragen om rechtstreeks contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl, dan helpen wij u graag bij het maken van een boeking. In afwachting van uw reactie, verblijf ik. Met vriendelijke groeten, Fletcher Webcare Team.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 24 november 2011 om 10:05 geantwoord

We hebben de gasten gevraagd contact op te nemen met webcare@fletcher.nl

Alle klachten die gemeld zijn door johogroho